Monday 4 February 2013

Έκανα ατασθαλείες....

Κανείς δεν είπε ότι η υπόθεση αδυνάτισμα είναι κάτι απλό. Κι όποιος το είπε μάλλον δεν είχε βρεθεί ποτέ σε αντίστοιχη θέση. Λογω μικρών στιγμών χαλάρωσης και εορτής έφαγα ένα μισό τρίγωνο πανοράματος (όχι που θα το άφηνα) και μια μίνι πάστα λιγουμήτικη (για όσους έχουν φάει από τον Γιάνταη στα Μουδανιά ξέρουν ότι ο πειρασμός είναι μεγάλος) και έπειτα ο άντρας μου πήρε το Δίπλωμα του από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, είχα κάθε λόγο να θέλω να το γιορτάσω ;). Επίσης έφαγα λίγο ψωμί. Και όλα αυτά μέσα σε διάστημα 3 ημερών. Κι όμως ήταν αρκετά να πάρω 2 κιλά :(. Δηλαδή είχα καταφέρει να πέσω 7 κιλά και πήρα 2 μόνο σε τρεις μέρες. Τι κάνω ΤΩΡΑ;

Καταρχάς, δεν απογοητευόμαστε. Εντάξει, κάναμε μια "μικρή" ατασθαλεία τώρα μπορούμε να επιστρέψουμε στο πρόγραμμα μας. Ανάλογα με το πόσο μεγάλη ήταν αυτή η ατασθαλεία θα επιλέξουμε είτε να συνεχίσουμε το πρόγραμμα της 2ης φάσης είτε να κάνουμε ξανά το πρόγραμμα 5 ημερών της 1ης φάσης.

Το θέμα είναι να μείνουμε δυνατές και πιστές στον στόχο μας.

Εγώ επέστρεψα στην 2η φάση κανονικά, αλλά αν δω ότι χρειάζεται θα περάσω σε 1η φάση πάλι.

Εσείς πως τα πάτε; κάνατε ατασθαλείες;

Καλή συνέχεια σε όλες!

4 comments:

  1. Ρε κοπελια δεν το πιστευω... Κι εγω το ιδιο... Ειναι μερικες μερες τωρα που δεν μπορω να κανω το "προγραμμα" μου... Νιωθω εξαντλημενη και μονιμα κουρασμενη... Ο αντρας μου λεει οτι εχω αγχωθει με την κατασταση που επικρατει με διαφορα προβληματακια που αντιμετωπιζουμε αλλα δεν ξερω... Τι να πω... Ολο αυριο κι αυριο λεω κι οταν ερχεται το αυριο παλι "πεφτω"... Θα δειξει! Αισιοδοξω!! Κι εσυ το ιδιο!! Συνεχιζουμε γερα!!
    Υ.Γ. Πολλα συγχαρητηρια στον αντρα σου!! Τουμπα παιζει? Κατι ειχα δει σε ενα βιντεο νομιζω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι θέλει κουράγιο ;)Ευχαριστώ πολύ εκ μέρους του άντρα μου. Ναι παίζει τούμπα ;) Είσαι ίσως από τους ελάχιστους ανθρώπους που δεν με ρωτάνε τι είναι η τούμπα lol.

      Delete
  2. pws paei i diaita katerinaki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχω σταματήσει στα μείον 7 κιλά. Δεν έχω πάρει παραπάνω αλλά δεν λέω και να ξεκολλήσω... Αυτό με οδηγεί να θέλω να κάνω κι άλλες ατασθαλείες. Το πρόβλημα που τίθεται είναι το εξής. Να ξαναμπώ στην 1η φάση της δίαιτας αυτής ή να επιλέξω μια άλλη δίαιτα για δοκιμή.

      Delete