Wednesday 6 November 2013

Μπορώ να τα καταφέρω..

br /> Έχοντας υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι πρέπει να χάσει κιλά - από την αρχή κιόλας του χρόνου - αποφάσισα μετά από ένα καθόλα αμαρτωλό καλοκαίρι να επανέλθω δυναμικά στην αποστολή μου αυτή. Είναι πάρα πολύ εύκολο να ξεχαστείς ή να αφεθείς. Και αμέσως τα κιλά τσουπ επιστρέφουν.

Μην έχοντας δοκιμάσει τις άπειρες δίαιτες και εφόσον δεν έχω υποβάλλει τον εαυτό μου σε μεγάλες στερήσεις, αποφάσισα να δώσω κι άλλη μια εκαιρία για να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο. Αυτή την φορά όμως είπα να μην δοκιμάσω κάποια από τις χιλιοειπωμένες δίαιτες που τόσο πολύ κατακλίζουν τα περιοδικά και την καθημερινότητα μας. Είπα να πάω σε διατροφολόγο, πιστεύοντας ότι αφενώς ένας ειδικός θα ήξερε να χειριστεί καλύτερα την διαδικασία και αφεταίρου τα κιλά που έχω να χάσω είναι πολύ περισσότερα από τον μέσο όρο και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να προκαλέσω κάτι στον εαυτό μου αν δοκιμάσω κάτι αυθαίρετα. Ένας ειδικός διατροφολόγος μπορεί να γνωρίζει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνω καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη πολυδιαφημισμένη διαιτα. Κι όταν τα κιλά που πρέπει να χαθούν είναι πολλά, οι κίνδυνοι να κάνεις κάτι λάθος είναι μεγαλύτεροι. ΟΠοτε ο ειδικός ήταν λίγο μονόδρομος στην περίπτωση μου. Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε το γεγονός ότι και μόνο που θα έχεις κάποιον να "λογοδοτήσεις" για κάθε σου ατασθαλεία είναι αρκετά περιοριστικό σε ψυχολογικό επίπεδο να σε συγκρατήσει σε οποιαδήποτε στιγμή "πάθους". Γιατί ναι σε μερικούς ανθρώπους το φαγητό είναι ένα "πάθος".

Την δίαιτα την έχω ξεκινήσει εδώ και μια εβδομάδα περίπου και ακόμα δεν μπορώ να πω τίποτα παρά μόνο ότι δεν αισθάνθηκα πραγματικά πείνα μέχρι στιγμής (θετικό) και ότι η ψυχολογία μου αν και είχε μερικά σκαμπανεβάσματα ήταν πολύ καλή μέχρι στιγμής. Από εσάς θέλω την στήριξη σας και αν κάνετε κι εσείς δίαιτα ακόμα καλύτερα. Θα ξέρετε ότι είμαι μαζί σας για να δίνουμε κουράγιο ο ένας στον Άλλο. Ο δρόμος - για μένα τουλάχιστον- είναι μακρύς αλλά εδώ θα είμαι και θα τα λέμε. Στην τελική αφού τα κατάφερε ο McGee Μπορούμε να τα καταφέρουμε όλοι!!!




The KM Projects
Not just another beauty blog

1 comment: