Monday 11 May 2015

Επέστρεψα για να μείνω



Έχω πάρα πολύ καιρό να ασχολούμαι με το diet blog μου. Έχω περάσει από την δίαιτα Harcombe, σε παρακολούθηση από διατροφολόγο, την οποία παράτησα γιατί δεν έβλεπα προκοπή και είχα "κολλήσει" για πάνω από τρεις μήνες. Και μετά ήρθαν υποχρεώσεις και μετά δοκίμασα κάποια σκευάσματα, άλλα χωρίς αποτέλεσμα άλλα με ελάχιστη διαφοροποίηση. Και σε όλα αυτά σε άφησα απέξω. Είχα απογοητευτεί, το ομολογώ. Λες και είμαστε καταδικασμένοι όλοι σε αιώνια δίαιτα. Να μην σηκώνουμε κεφάλι ποτέ παρά μόνο για να ορμήξουμε μετά από μέρες στέρησης σε ένα αγαπημένο φαγητό ή σνακ. 

Τώρα ξαναγύρισα για να μείνω. Έχω ξεκινήσει άλλο πρόγραμμα τον τελευταίο καιρό. Θα τα μάθεις όλα εν καιρώ. Θα σου πω  τι κάνω κι έχω δει λίγα αποτελέσματα. Λίγα μεν , αλλά αποτελέσματα.




Σε αναμονή λοιπόν των πιο αναλυτικών νέων μου.

Διάβασε ακόμα:


The KM Projects
Not just another beauty blog


No comments:

Post a Comment