Friday 29 May 2015

Γιατί από Σεπτέμβριο θα ξεκινήσω ξανά yoga;


“Δεν είμαι εγώ και σίγουρα δεν κάνω ΕΚΕΙ yoga – όταν όμως χαλαρώνω πολύ νιώθω σαν να έχω μεταφερθεί σε άλλο τόπο, κι αυτό τελικά μου αρέσει!”


Αν με διαβάζεις στο My Forty Something World θα ξέρεις ότι με τη γυμναστική έχω μια ιδιαίτερη σχέση. Την αγαπώ και μ’ αγαπά και τα τελευταία χρόνια περνάμε από τρεις έως πέντε φορές την εβδομάδα μαζί.

Κάνω διάφορα πράγματα, τρέχω (πού και πού), κάνω δυναμικά προγράμματα στο γυμναστήριο, Pilates, tae bo και τραμπολίνο. Έχω κάνει μερικές φορές και yoga αλλά δεν κολλήσαμε. Ίσως επειδή έχω λόγω υποχρεώσεων περιορισμένο χρόνο και επιλογές και δεν ήθελα να αφιερώσω μία μέρα στη yoga. Ίσως πάλι, επειδή ζω μια τρελή καθημερινότητα μου φάνηκε πιο λογική συνέχεια και μια τρελή γυμναστική (βλ. τραμπολίνο!).

Τέλος πάντων. Τις πρώτες φορές που έκανα yoga έλεγα ότι θα σηκωθώ να φύγω στη μέση του μαθήματος από βαρεμάρα. Τι συνέβη τελικά;

  • Ίδρωσα (ναι, και ήταν φθινόπωρο όχι Αύγουστος), κουράστηκα, έτρεμαν τα πόδια μου.
  • Πόνεσαν οι μηριαίοι μου και άλλοι διάφοροι μικρότεροι μυς στα πόδια και τα χέρια μου.
  • Ενώ τις πρώτες φορές υπήρχαν ασκήσεις που δεν θα σκεφτόμουν καν να δοκιμάσω, μετά από μερικά μαθήματα είχα νιώσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σχετικά με τις δυνατότητες και τις ικανότητες του σώματός μου.
  • Ένιωσα τους μυς μου να λύνονται και να μακραίνουν, ένιωσα το σώμα μου να ανοίγει και να ψηλώνει.
  • Με συνεπήρε η μουσική και η φωνή της γιόγκι μας και χαλάρωσα χωρίς να το καταλάβω.
  • Στη χαλάρωση/διαλογισμό στο τέλος, σχεδόν με πήρε ο ύπνος. Ποια, εμένα το νευρόσπαστο που δεν μπορώ να καθίσω στον καναπέ ήρεμη!
Και το κερασάκι στην τούρτα της νέας μου απόφασης/resolution για το φθινόπωρο ήταν μια εξέταση που χρειάστηκε να κάνω πρόσφατα όπου έπρεπε να μείνω ακίνητη για αρκετή ώρα. Εκεί επιστράτευσα ό,τι θυμόμουν από τη yoga και έκανα στον εαυτό μου καθοδηγούμενο διαλογισμό που με βοήθησε πάρα πολύ να τα καταφέρω.

Για όλους αυτούς τους λόγους φίλη μου, θα ξεκινήσω το φθινόπωρο ξανά τη yoga. Και τότε σίγουρα θα έχω να μοιραστώ πολύ περισσότερα μαζί σου σχετικά με αυτή την παρεξηγημένη (;) μορφή άσκησης.

Σε φιλώ,
Ελένη



H Ελένη είναι μια fortysomething Μητέρα είναι δημοσιογράφος και Blogger. Θα την βρεις στο My Forty Something World. Παράλληλα ασχολείται με μεταφράσεις βιβλίων, ενώ έχουν εκδοθεί και 2 παραμύθια  της από τις εκδόσεις Ψυχογιός. 

No comments:

Post a Comment