Thursday 10 January 2013

1η Φάση - Μέρα 3η

Γενικά η χθεσινή μέρα κύλησε ομαλά, γιατί είχα πάρα πολύ δουλειά και έφτασα σπίτι πολύ αργά, λίγο μετά τις 9 το βράδυ. Ευτυχώς γιατί πεινούσα, είχαμε κοτόπουλο ψητό και φάγαμε με σαλάτα μαρούλι και καρότο. Σήμερα (επειδή περίσσεψε) θα φάω το μεσημέρι επίσης το ίδιο.

Από το πρωί σήμερα έχω πολύ δουλειά και έτσι για πρωινό έχω φάει μόνο ένα αυγό βραστό. Το μεσημέρι έχω το κοτόπουλο με την σαλάτα και έχω και γιαουρτάκι μαζί μου μέχρι να φτάσω σπίτι να με κρατήσει χωρίς να πεινάσω.

Στο σημερινό post δεν θα σας κουράσω με αναλύσεις για την δίαιτα που ακολουθώ ούτε με λεπτομέρειες για το πως λειτουργεί. Έχουμε πολύ καιρό μπροστά μας να τα πούμε αυτά.

Σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια φράση για να κρατήσουμε γερά (όσες κάνουμε δίαιτα) και για να πάρουμε κουράγιο για να συνεχίσουμε!



Αν θέλετε κι άλλα τέτοια Posts με μηνύματα υποστήριξης και άλλα "μότο" μπορείτε να μου αφήσετε κάποιο σχόλιο. Εγώ τα βρίσκω πολύ ωραία και σίγουρα βοηθούν να πάρουμε δύναμη για να συνεχίσουμε.



The KM Projects
Not just another beauty blog

No comments:

Post a Comment